Полицията с подробности за смъртоносната катастрофа на АМ "Тракия"

13.07.2025 / 14:56 6

Снимка: Булфото, архив

Загиналите в катастрофата на АМ "Тракия" мъж и жена са на 46 и 48 години, уточняват от полицията в Пловдив, цитирани от Фокус.

Били са принудени да спрат в аварийната лента, тъй като се спукала една от гумите на автомобила им. Двамата са чакали пристигането на „Пътна помощ“, когато са били връхлетени от лек автомобил, управляван от 47-годишен мъж, съобщава и Trafficnews. Загиналите мъж и жена са семейството и са пътували към Бургас. 

Информацията между централния пресцентър на полицията и този в града под тепетата се разминава относно регистрационния номер на виновния автомобил. 

От Пловдив посочват, че той е с белгийска регистрация, уточнява Фокус. Колата е шофирана от 47-годишен чужденец.

16-годишно момиче от автомобила ковчег е откарано за прегледи в болница.

Следствените действия на място продължават.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
4
0
kris (преди 4 месеца)
Рейтинг: 541448 | Одобрение: 101448
Кирилицата, аварийната лента се нарича аварийна точно затова, за да спират там аварирали автомобили.....А този "белгийски"грездей няма работа и няма право да кара в аварийната лента.....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
1
0
kjk (преди 4 месеца)
Рейтинг: 159712 | Одобрение: 17562
Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин. (2) Пътно превозно средство, получило повреда при движение по автомагистрала, може да бъде теглено с гъвкава връзка само до най-близкия изход на автомагистралата. Чл. 59а. (Нов - ДВ, бр. 47 от 2012 г.) (1) Водачът на пътно превозно средство, движещо се по скоростен път, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху площадката за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от скоростния път по най-бърз начин. (2) Пътно превозно средство, получило повреда при движение по скоростен път, може да бъде теглено с гъвкава връзка само до най-близкия изход на скоростния път.  
0
9
Пиша на кирилица (преди 4 месеца)
Рейтинг: 15569 | Одобрение: -791
В аварийната лента е забранено да се спира. Това е така защото винаги ще има някой който да ти се навре с висока скорост. Когато караш с висока скорост, а има неподвижни обекти пред теб не може разбра в коя лента са докато не стане твърде късно. Ако спреш има един куп условия как да стане, но пак си в нарушение. Затова се пускат аварийни, слагат се жилетки и триъгълници, за да намалиш о време.  Сега вярно, че има един куп хора които не се съобразяват като видят мигащи светлини и препятствие , но тогава вината си е само тяхна, а тука очевидно по голямата вина е на спрелия.  
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
4
1
Dooobre!!! (преди 4 месеца)
Рейтинг: 20699 | Одобрение: 7224
А "белгиеца" какво е правил в аварийната лента??? На всеки може да се случи да спука гума при състоянието на нашите така наречени "магистрали". Аварийната лента е за това - да спреш и да смениш гума или да потърсиш пътна помощ, а не за ИЗПРЕВАРВАНЕ с по-висока скорост от движещите се в другите две ленти. И сега ще го пуснат да си ходи по живо по здраво, както се случва в 99.9% от всички катастрофи у нас с участието на чужд гражданин!
Да живей България!
0
7
Пиша на кирилица (преди 4 месеца)
Рейтинг: 15569 | Одобрение: -791
Да де ама като спукаш гума не означава, че колата не може да се придвижи където няма мантинела. Придвижваш я където няма мантинела и я позиционираш в тревата. Не означава, че като е спряла трябва да се моткаш до нея. А сега да обяснят някой от умрелите имал ли е задължителна жилетка, сложен ли е триъгълник, пуснати ли са аварийните. Тия щом са няма ли изправна гума или флакон за аварийно помпене на гуми значи и куп други работи са нямали. Е няма как само единия шофьор да е виновен щом има двама участници.
Светлината колкото и да бърза когато пристигне заварва тъмнината.
5
0
kris (преди 4 месеца)
Рейтинг: 541448 | Одобрение: 101448
Дори табелата да е белгийска, не вярвам, че шофьорът е белгиец - там не карат така....По-скоро нашенец от маалите.....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2025 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама