Вълна от възмущение от Синята зона на Варна. Хем ти взимат парите, хем ти слагат скоба, защото собствената им система подвежда хората
Снимки: Юлияна Апостолова
Вълна от възмущение от синята зона на Варна залива социалните мрежи. Многобройни са сигналите от хора, които си плащат престоя със СМС, но пак са им сложени скоби и принудени да плащат глоба.
Потребители недоумяват как хем взима парите на хората, хем им слагат скоби на колите, понеже собствената им система е сбъркана.
Порочната практиката граничи с измама, а въпросът е дали, ако ставаше въпрос за частна фирма нямаше да се намеси прокуратурата или поне Комисия за защита на потребителите?
С някакви индулгенции ли се ползва община Варна пред закона или може би работи по свои собствени неписани закони?
На всичко отгоре телефонът за сигнали 0700 70 352 на Синята зона е импулсен и оплачеш ли се сметката ти се надува още повече.
„Тази седмица това е поне третият подобен случай, за който чувам. И никакъв шанс да се разбереш. Защото системата е направена умишлено да прецаква потребителя, който дори и да сбърка, което си е човешко, да няма шанс. По същия начин функционира и тол системата - да си си отварял очите като въвеждаш цифрите. Но не е редно глобата да е еднаква и за тарикатите, които се опитват да " минат метър" без да платят и тези, които добросъвестно са пуснали СМС, но са допуснали техническа грешка!”, пише Ина Стоянова във фейсук.
Илиян Кондов пък добавя: Имах същия случай. Преди 10 дни пуснах жалба, и досега нищо не съм чул. Платих си глобата още на място.”
_%201227x%20690.jpg)
„Петел” вече писа, че пред Хуманитарна гимназия във Варна вчера пламна скандал заради паркиран автомобил на ъгъла на улиците "Хаджи Стамат" и "Радко Димитриев". Причината е, че гражданката от Пловдив Юлияна Апостолова, която е на почивка във Варна, паркирала автомобила си и платила синя зона с СМС, за да отиде на преглед в кабинет наблизо.
От "Общински паркинги и синя зона" обаче веднага й поставили скоба.
Обяснението било: "СМС-ът не е правилно написан, софтуерът не може да го приеме".
Въпреки това плащането било извършено, което става ясно от СМС-ите. Изпратен е и отговор, че престоят е платен.
На мястото веднага се събират минувачи и наблюдават суматохата.
Разказаха, че потърпевшата си търси правата с леко повишен тон, но без конкретни обиди към никого. Не пожелава да плати премахването на скобата и екипът си заминава.
_%201600x%20900.jpg)
_%201600x%20900.jpg)
"Петел" се обади на телефон 0700 70 352 и разговаря с дежурен:
"Гражданката отказва да плати скобата и екипът си е тръгнал. Имаше некоректно изписан смс, с объркани букви. Колегите се оплакаха от обиди и нападки от страна на жената. Мислим да извикаме полиция. Ако впоследствие има възражение и доказване на грешка, сумата ще бъде възстановена. За трети път ще изпратим екип, ако иска да плати, да се обади и ще премахнат скобата", отговарят от там.
Жената повика екипа, за да освободи колата й.
_%201600x%20900.jpg)
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

2
1
