България не помни такава кретения като тази във Варна! Общински рекетьори глобяват цяла улица дори без знак! Време е за оставки заради провала със Синята зона

19.07.2018 / 20:05 93

Общински рекетьори глобяват наред произволно, където си искат, посочват потърпевшите.

Глобите наложени днес на улица "Михаил Колони" във Варна са абсолютно незаконни и безумни.

За Община Варна или добро или нищо, затова нищо!

Произволът на местните управляващи, които усвояват стотици милиони от нашите данъци, без видими резултати започна да става плащещ.

И лошото не е, че просто няма видими резултати, ами че некадърността и в елементарните задачи, показва каква гнусна картинка вероятно се крие в големите проекти за милиони.

Ето един пример за брутален рекет, съчетан с некадърност на улица "Михаил Колони".

Днес следобед голяма част от живущите намериха колите си с фишове за глоба от Общинска полиция.

Парите трябва да се преведат на банката, обслужваща община Варна - ЦКБ.

А има ли знак? Не!

Има само празен пилон без знак.

Има ли предварителна информация? Не.

"Днес около обяд сложиха знак на улицата и веднага почнаха да глобяват", обясни един от живущите. 

Знакът обаче е сложен от другата страна на улицата, където има...градинки.

Поставените "кирливи" бележки буквално са измити от дъжда и дори не се чете за какво точно си глобен.

Безумното обаче е, че знакът е сложен от другата страна на улицата.

От страната с глобените коли стои просто празен пилон без знак.

По проект за милиони улицата е предвидена за пешеходна зона, което също би било незаконно, защото ще остави СОУ "Свети Климен Охридски" без никакъв достъп до входа си. Без достъп остават и около 30 -40 семейства. За община Варна обаче техния живот не е от значение. 

Техните коли ще отидат в задръстените съседни улички и ще стъжнят живота на всички останали наоколо.

Самата Шишкова градинка вече е разчистена от автомобили и там се е образувало идеално място с 3 ленти за дрифтове. Едва ли има по-широко кръгово в България. Лошото е, че скоро децата ще се върнат на училище и оттам до неизбежния инцидент, пътят е съвсем кратък.

Невъзможно ще стане за реакция на линейки и пожарни при инцидент в района.

Самата Синя зона във Варна вече може да се окачестви като рекет и провал.

Многократно хората бяха лъгани за нейния старт.

Събрани са хиляди левове от СМС от излъгани хора, които смятат, че знаците вече важат.

Най-ощетени са живущите, които издържат общинските чиновници с най-високите данъци в България.

За тях място да паркират няма да има.

Време е за оставки, защото сметката, която се трупа на гърба на варненци става все по-голяма.

Целта и идеята на местното управление е да се грижи за доброто на варненци, а не да ги рекетира.

Явно в община Варна това не го разбират.

 

 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
3
7UP (преди 5 години)
Рейтинг: 35 | Одобрение: 5
До гарата е промишлена зона и е нормално в почивните дни да е празно. В гъсто заселените райони нещата ще се променят драстично. До сега се намираха места понеже в еднопосочните улици се паркираше от 2 - те страни а сега поетапно полицаите разчистват с глоби едната страна на улиците и когато този процес приключи по всички улици сметката наистина няма да излезе. В правото няма закон в нито една държава в който да пише , че ако си купиш жилище в центъра на някой град то автоматично се лишаваш от правото да притежаваш автомобил , а да го "замениш" означава да го продадеш.
2
2
7UP (преди 5 години)
Рейтинг: 35 | Одобрение: 5
Първо не карам таратайка, второ не съм Андрешко, така че не обиждай , това е признак на липса на възпитание. Освен това изпразват цели улици и сметките за броя регистрирани коли в района просто не излизат. Това е проста аритметика без никаква политика. Ако не немогат да се осигурят места за почасово паркиране значи така реализираната синя зона се обезмисля , а простите сметки това показват.
5
1
7UP (преди 5 години)
Рейтинг: 35 | Одобрение: 5
С новата организация закриват много паркоместа и броя на колите на живущите и фирмените коли стават по-вече от местата. Как тогава ще се осигурят места за почасово паркиране, каквато уж е идеята на синята зона. Ще трябва да се строят многоетажни паркинги , каквито ако бяха построили с парите от синята зона нямаше да има недостиг на места и нямаше да подлудяват хората. За радетелите на чистия въздух ще кажа , че ако има места за почасово паркиране това означава постоянно да идват и да си отиват коли , което ще замърси въздуха по-вече отколкото ако някой дойде сутринта и си отиде вечерта.
10
2
gugutka (преди 5 години)
Рейтинг: 51000 | Одобрение: 22405
Най-голямата кретения ще бъде ако сложат знаци със задна дата. Усмивка
Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.
10
10
Mitko (преди 5 години)
Рейтинг: 2833 | Одобрение: 578
ПОДРОБНО: Защо са необходими платените паркинги? Вие, както и повечето шофьори, сте един нормален човек, който никога няма да паркира в градинката или на тротоара и да захварли там колата си. Сега си представете, че в продължение на много години, сутрин сядате в автомобила си, отивате на работа в центъра, пракирате на определеното ви място, спокойно отивате до офиса си, целия ден работите, а вечер се прибирате в къщи. До тук всичко е наред и е по правилата. Но броят на автомобилите расте. Все повече коли пътуват към центъра. И ето, един прекрасен ден, вие пристигате на работа и няма къде да си оставите автомобила. Мястото, на което винаги сте паркирали е заето и изобщо всички места са заети. А вие имате делова среща, за която не бива да закъснявате, а тя започва след 10 минути. Какво ще направите? Правилно, ще включите аварийните светлини и ще оставите колата на място, на което е забранено, или в градинката, или на тротоара. И ставате също като някои други....(тук сами ще си добавите думата), които захвърлят колата си където им падне, въпреки че сутринта сте били достопочтен гражданин и през главата ви изобщо не е минавала мисъл да нарушите правилата и още повече да изоставите колата си на тротоара. Но вие не сте единствен! Още хиляди автомобили са дошли заедно с вас в центъра и на всички шофьори им се налага да отидат на работа/на училище/на делова среща и т.н. И за всички тях няма места, поради тази причина паркирането в центъра изглежда ето така. Трудно е да се каже, колко точно автомобили, пристигащи в центъра, са паркирани правилно, но ако съдя по това, което виждаме всеки ден, не са много. Останалите трябва да бъдат глобени. Въпреки това, физически е невъзможно да се евакиуират стотици автомобили! Веднага щом вдигнат една кола, на нейно място ще се появи друга. Важно е да се отбележи, че повечето хора искат да паркират правилно, но просто нямат такава възможност, за това и всички се превръщат в нарушители. Да се глобят всички също е невъзможно, разбира се шофьорите биват глобявани, но те възприемат наказанието като досаден лош късмет. Само след като човек получи глоба няколко пъти, той започва да променя транспортното си поведение. Всяко общество се състои от 10%, които никога не нарушават правилата, 10%, които винаги ще ги нарушават и 80%, които ще се държат според обстоятелствата. Но в момента у нас 90% от хората са принудени да нарушават правилата за паркиране и не е възможно да се въведе ред. За да се въведе ред в пракирането се въвеждат и такси, а не за да се обират шофьорите. Сега, спазващият правилата шофьор, ще заплати 1 лв/час за паркинг, но за това пък винаги ще има обезпечено място. Сега, ако сте дошли за важна среща в центъра, вие винаги без проблем ще намерите място за пракиране, но вече няма да зарязвате автомобила си за цял ден, тъй като пракирането е ограничено до 3 часа. Поради това, много шофьори се отказват от ежедневните си пътувания до центъра. Между другото, намаляването на задръстванията в центъра (заради неправилното паркиране)ще доведе до намаляване на трафика по всички останали пътища (заради общото намаляване на броя на автомобилите. Естествено, 10-те% на шофьорите-изроди никъде няма да отидат, те ще се стараят да не плащат. Но когато нарушителете са малко, с тях можем да се справим, за разлика от тогава, когато почти никой не спазва правилата. Сега няколко думи за това, защо не бива да се строят множество подземни паркинги и да се дава възможност на шофьорите да пътуватс автомобилите си до центъра. В интерес на истината –може, но защо някои си мислят, че подобни паркинги ще бъдат безплатни. От къде ви хрумна, че властите вместо да строят нови училища, детски градини, поликлиники и т.н. са длъжни да строят безплатни паркинги в центъра? Гаражът не е социално значим обект! Казвате, че вече сте платили транспортния данък и акциз за бензина. И колко пари дадохте – 200, 500, 1000 лв? Мястото в подземния пракинг в центъра струва десетки пъти повече. Нови паркинги ще се строят само тогава, когато има търсене. Докато можете да си паркирате колата на тротоара – няма да има търсене за цивилизовани подземни паркинги в центъра. И в закючение ще обясня защо пракирането струва 1 лев на час, а не 10 стотинки или 20 лева. Стойността се определя само по един параметър - постоянното наличие на определено количество свободни места (15-20%). Ако паркинга струва 10 стотинки на час, вие с лекота ще давате по 80 стотинки на ден и нищо няма да се промени. Улиците все така ще са задръстени с автомобили и няма да има свободни места. Хората справедливо ще се възмущават, че дават пари, а нищо не се променя. А ако паркингът струва неадекватно много пари, шофьорите просто ще игнорират всички правила. Да дадеш 20 лева за пътуване до центъра, дори за делова среща, са много пари. Всички шофьори ще продължават да оставят колите си където им падне, както сега и нищо няма да се промени. 1 лев за час е компромисна сума, съществена за неколцина шофьори, но не невъзможна. Правилата струват нещо само когато е възможно да се спазват. Така че защо е необходим платения паркинг? Заплащането за паркинг, в повечето случаи не позволява на шофьора да оставя колата си на паркинга за дълго време, и съответно през деня, от едно място за паркиране могат да се възползват няколко души, което увеличава полезността на експлоатацията на градската земя.
13
14
Mitko (преди 5 години)
Рейтинг: 2833 | Одобрение: 578
Във всеки цивилизован град паркиране в центъра е платено и никой не дължен ви да осигуря 20кв.м. за паркиране.
39
0
Работник (преди 5 години)
Рейтинг: 1564 | Одобрение: 899
Не знам дали в милата ми България има по-неработеща институтия от варненската община. Разбити подлези, разбити улици, дупки, неосветени улици, преливащи от боклуци кофи, разпилени боклуци около кофите за смет, идиотски проектирани и направени велосипедни алеи и още и още и още.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама