Борисов: Най-големият ми грях е, че научих българите да карат без пари по магистралите

11.10.2019 / 15:36 16

Снимка: Булфото

Премиерът Бойко Борисов призна за свой най-голям грях, че е научил българите да карат без пари колите си по магистралите. Това стана, докато той возеше в служебния джип вицепремиера Красимир Каракачанов и строителния министър Петя Аврамова към магистрала "Хемус", за да открие официално новия участък от Ябланица до Боаза, пише trafficnews.bg. 

"Най-големият ми грях е, че научих в България да се кара без пари", коментира Борисов, визирайки забавянето на въвеждането на тол таксите за аутобаните. "Виждате какви двойни мантинели, какви огради за сигурност. Това е едно изключително съоръжение. И продължаваме с нова сила. За мое най-голямо съжаление въобще нямаше проект за "Хемус". Никой никога не е мислил да я прави. Така че сега продължаваме да проектираме. Никога не е мислено да се развива инфраструктура в България", каза още той.

"Тук, като дойдох за първи път, имаше една планина. 6 месеца предсрочно я пускат. Ние не купуваме само Ф-16 и не вдигаме само заплатите на отбраната, а едновременно строим и проектираме, благодарение на правителството и на коалиционните партньори. Ако сме така стабилни, при този ръст на икономиката и приходи, в рамките на 3-4 години ще свършим магистралата“, изтъкна Борисов.

После преряза лентата на новия участък от 9,3 км между Ябланица и Боаза, който е с по две активни ленти и една аварийна във всяка посока на движение. Изградени са 5 селскостопански подлеза и 2 селскостопански надлеза, както и подлез при общинския път Брестница - Съева дупка. 

"В отсечката е най-големият армонасип, изграждан досега у нас - 45 метра общ насип, с височина от 25 м на армирания насип", обясни на премиера министър Петя Аврамова.

Става дума за почти вертикална стена на откоса като в конструкцията й са вложени специални укрепителни мрежи и системи. В строителството на отсечката са положени близо 104 000 тона асфалт, а за осигуряването на безопасността на движение са монтирани 40 км мантинели от най-висок клас и 24,5 км предпазни мрежи.

На различен етап на изпълнение са още 150 км от автомагистралата, които се финансират със средства от републиканския бюджет. Целта е строителството на цялото трасе да приключи до 2023 г. 

В изграждането на отсечката са инвестирани 66 млн. лв. с ДДС и средствата са от държавния бюджет.

Борисов коментира и изявлението на турския президент Реджеп Тайип Ердоган, че ще отвори „границите към Европейския съюз за сирийските бежанци“. 

"Няма сила, която да спре бежанците да навлязат на територията на Европа. Ако дойдат 50-100 хиляди на оградата и армията, и полицията да са там, нито аз, нито Каракачанов ще дадем заповед да се стреля. Оградата ще се събори и ще минат”, посочи Борисов. После побърза да успокои защо това няма да стане.

"Нашите отношения с Турция са добросъседски и много пъти, когато Европа е била против него, само аз съм отивал там. Натискът от турската граница - вчера един човек е влязъл оттам, днес", заяви премиерът.

"Докато сме с Каракачанов няма страшно”, заяви премиерът. От своя страна военният министър посочи, че основание за притеснения няма. Въпреки това са взети всички мерки.

"До този момент натискът на българска граница е нула и ние затова настояваме споразумението между ЕС и Турция да се спазва", каза още веднъж премиерът и отбеляза, че подходът трябва да бъде дипломатичен. "Колкото сме по-пестеливи с думите в тази ситуация, ние с Турция нямаме проблеми в момента".

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието последните новини - такива, каквито са, от Света, България и Варна!

Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

За реклама виж - https://petel.bg/advertising-rates.html


Коментари
Коментирай чрез Facebook
3
2
гарфилд (преди 1 месец)
Рейтинг: 31801 | Одобрение: 12911
Някой,миналото лято се включих на нещото ''Тракия'',след Чирпан и видях само един знак за неравности.Това лято,се включих в нещото от Плодовитово и видях забраната 90 км,с табела действие на знака,38 км.После видях още един знак,за неравности.Втория си стоеше кротко,където го видях миналото лято.Та...мисълта ми е,че догодина,ограничението,може да е свалено на 80 км.И на това нещо,му викат АВТОМАГИСТРАЛА.:'(Излагаме се пред чужденците,в прекия и преносния смисъл.
6
8
някой (преди 1 месец)
Рейтинг: 8057 | Одобрение: 1837
"Гарфилд" , прав си, това е такъв прогрес Усмивка, че чак да им прости човек. Но все пак, не мисля, че ограничението е с цел да предпазва пътуващите от неравностите, защото тогава знака щеше да е препоръчителен, а не задължителен, и да е поставян на всеки 2-3 км, което ме навежда само на една мисъл, за която предполагам се досещат всички. 
7
4
гарфилд (преди 2 месеца)
Рейтинг: 31801 | Одобрение: 12911
Някой,казвал съм го и преди,сега пак ще го кажа.Миналото лято на Тракия имаше знак за неравности по пътното платно.Това лято и ограничението от 90 км.Прогрес,нали?
25
6
cron1 (преди 2 месеца)
Рейтинг: 6459 | Одобрение: 1394
1. Не е без пари, има винетка! 2. Тези тъй наречени "магистрали" започват да се кърпят почти веднага след откриването им... 3. Той има толкова много грехове, че цяло денонощие трябва да ги изповядва... Гняв
10
10
Пешо от Виница (преди 2 месеца)
Рейтинг: 37243 | Одобрение: 15728
"Партизанино": Много специфична информация изнасяш?! Личи си ,че си "вътре" в тази материя. Браво! Усмивка Вярна е приказката ,че човек се учи  докато е жив . 8-)
27
7
Partizanin (преди 2 месеца)
Рейтинг: 340 | Одобрение: 120
Бойко Борисов за магистрала „Хемус“: "В строителството на отсечката са положени близо 104 000 тона асфалт, строежът приключи близо 6 месеца преди крайния срок. Утре е официалното откриване на новия 9.3 км участък от АМ „Хемус“ между Ябланица и Боаза. Изграждането на трасето стартира в края на март м. г. и завърши близо 6 месеца предсрочно." # 104 000 тона асфалт за 9.3 км. магистрала ? Аз пък искам да уточня, че тоз’ спукан капут ПУБЛИЧНО (и неволно) си призна, че той и скопената му партийка, чрез подставени фирмички краднат за страх. Защото стандарта, технологията и техническата спецификация при полагането на асфалт при строителството на магистрала (за 4 платна + 2 авариини) за 9.3 км. изискват точно 209 250 тона асфалт (22 500 тона на 1000 метра). Ето това е нагледен пример как 50% от парите са откраднати. Вижте му хубаво физиономията на мръсния крадец, и добре я запомнете…..
Добрый совет всем: Сидите тихо "До", чтоб не случилось "После"....
10
7
Пешо от Виница (преди 2 месеца)
Рейтинг: 37243 | Одобрение: 15728
"Милене"-хареса ми твоят коментар!Усмивка А, "Радослав", "Някой"  и "Партизанина" направо избухнаха.....Ухилен  "Варна", както винаги е  вежлив ,но обективен.8-)
19
7
милен (преди 2 месеца)
Рейтинг: 4600 | Одобрение: 345
 Поръчките. които се изпълняват за строежите на пътищата са най често на трейси, от където се източват милиарди, за сметка на качеството на пътя, който се прави от пясъклив и хлъзгав асфалт ,те играят в комбинативна корупционна схема с герп, но доган е вкарал в играта и неговите  крадци от страбаг, защото в строежите на некачествените пътища има много милиарди за присвояване и по този начин да печелят и неговите хора от дпс. 
23
11
Пешо от Виница (преди 2 месеца)
Рейтинг: 37243 | Одобрение: 15728
Ходих в Бачковският манастир и реших да се изповядам. Казах на Отеца:"Отче ,много съм съгрешил. покайвам се. Опрости моят грях". А Отчето ме пита: "Сине ,голям ли е греха?" Признах си ...."Отче, повярвах на Премиера ,че ни чака светло бъдеще". Отеца помълча и ми рече"Сине, не мога да ти опростя този грях. Прекалено голям е". Та, такиви ми ти работи с греховете человечески....:errm:
14
6
:) (преди 2 месеца)
Рейтинг: 8817 | Одобрение: 4217
РЕ: [url=https://petel.bg/profile/77bd784e519ec0702ebfb8883a1f4c31.html]Partizanin [/url] Мисля, че не може да бъде казано по-точно! Евала! Усмивка
29
9
Partizanin (преди 2 месеца)
Рейтинг: 340 | Одобрение: 120
Ах, твойта мамичка мръсна да ебна, копелдак мръсен. В говна да умреш, БОКЛУК.
Добрый совет всем: Сидите тихо "До", чтоб не случилось "После"....
42
23
Варна (преди 2 месеца)
Рейтинг: 67510 | Одобрение: 34935
Бойко е тотално в друго измерение. Пълно самозабравяне и недовиждане какво се случва. Не вярвам да изкара зимата управлението му
НАЙ-ВРЕДНИЯТ ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ДА БЪДЕ ПРАТЕН В ДУПКАТА!
44
12
някой (преди 2 месеца)
Рейтинг: 8057 | Одобрение: 1837
Ти това магистрали ли наричаш. Трябва много да се внимава, когато се кара по построени при управлението на този пътища, да не се разпадне колата от тресенето. А онова, което нарича "магистрала" Тракия, да питаме ли защо 39 км от нея, ремонтиран по негово време участък, е с ограничение от 90 км/час, вероятно от прекрасното изпълнение. Не, от прекалената кражба е драги, от пропито от корупция управление и безогледно съсипване на страната ни.
45
12
Радослав (преди 2 месеца)
Рейтинг: 3247 | Одобрение: 1157
Мнооо си прост и нагъл ...
Губим България ,хораааа....

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2019 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама