Варненци протестираха в Морската градина: Автомобилите нямат място тук

08.05.2021 / 17:19 36

Снимка Фейсбук/Милена Пехливанова

Варненци се събраха днес в 16 часа до входа откъм Делфинариума на пореден протест срещу движението на автомобили в Морската градина. Протестът е под надслов "Не на колите в Морската градина".

Автомобилите нямат място в Морската! Там има алеи, не улици! Там е място за спокойни разходки, игра, спорт, а не за прибиране с колата у дома или паркиране пред ресторанта, написа една от протестиращите – Милена Пехливанова, в личния си профил във фейсбук.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
1
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
значи аз ти казвам "гъз", що реши, че и ти трябва да ме наричаш така? Толкова ли немаш въображение малко да измислиш нещо което вече не е изсипвано върху теб? Сега изведнъж заговори за другите паркове в Ню Йорк. Добре се насочи, след като 1вия ти пример олекна от факта, че там коли минават и че в него няма жилищни сгради. Остава да намериш подобен в който има и където собствениците им са принудени да ходят пеша, за да има смисъл да го даваш. Че няма да намериш е ясно, за това ще се задоволиш с приказки за майка ми... Тъпанар. "И ще стане това" ли, ве, мишо? И кога ще стане? Като ти цъфнат налъмите, тогава. Как точно си представяш общината да изкупи сегашните имоти, за да може педал като теб да се разхождат необезпокоявани? Нещо наивно ми се струва, не мислиш ли? Че претенциите ти са като за поданик на Бруней е ясно, но само с претенции не става. Всъщност, за шизофреник може и да е достатъчно. Изисквай си. Най-приятното от цялата ситуация е, че повтаряш всичко с което съм ти сипал преди това: "гъз", "ревльо" и т.н. Показва ясно, че си изпускаш нервите, а и може би не само. Прекрасно е да знам, че те докарвам до почти истерия. Денят и без това беше хубав - ти го направи ощо по-добър! 
0
3
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
мракогъс(да на теб ще ти викам така), обясняваше ми как в сентрал парк нямало коли, а то има. След като ти го посочих, взе да се сучиш като червей как "ама те не били където са пешеходжите", "ама сентрал парк бил по-голям", насра се. Обясни ми къде в морската виждаш коли? До хоризонт няма. В салтанат има на собствениците на имоти. Толкова е просто. Това че ти се иска тях да ги няма си е някакъв твой болен прочит на демокрацията. Понеже няма да схванеш, ще поясня: заради демокрацията имаш право да цивриш тук по тази тема. Само това. Искало му се на ганьо да няма коли. На мен пък ми се иска като те посоча и да мога да те карам да се изпускаш в гащите... И кво от това? Добре е поне, че изпускането ти е факт и аз поне имам някакво възмездие. Ти ще си останеш само с мрънкането. Най-смешно е да ми посочваш паркове в големите ападни градове, където се молят да има толкова заленина колкото тук. В никой от парковете им няма жилища. Ако имап претенции - ходи да ревеш пред общината да изкупуват имотите и да направят парка само за пешеходци. Нямам нищо против. Но няма да стане. Смешното е, че тъпанари като теб после ще почнат да ревът срещу колоездачите, които са доста дразнещи наистина. Схващаш ли? Ревльо който не се усеща какви глупости изисква, на база какво ги изисква и кое е реалистично да получи, си. 
1
0
MrBean (преди 2 години)
Рейтинг: 134767 | Одобрение: -1928
Ню Йорк 8,14 милиона население-3,2км2 парк,Варна 0,39млн и 0,82км2 парк.. Варна все още е по-зелен град от NY, защо не виждате обезлесяването дори в момента на района м/у Пикадили парк и стадион Гагарин? Не виждате беззаконието върху плажа,не виждате и свещенния ни достъп до берега,плажа,морето? Същото е и в Аспарухово,скоро до карантината дънката ще ви къса билетчета,опа пак ме изтриха...
2
1
Мракобес (преди 2 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Абе няма какво да ти обяснявам повече - Сентрал парк си е много е точен пример - писах защо! В участъците между улиците няма автомобилно движение! Сентрал парк е 3,2кв.км, Морската е 0,82кв.км Зоните мцду отделните улици са колкото нашата Морска. Какво се правиш на утрепан ,че  не разбираш? Варна само ще спечели от по-голям и добре уреден парк - без коли! Какви други примери искаш - малък ли си да отвориш и да видиш? Виж Англия , Германия, Франция, Испания , Италия, Австрия, Чикаго , Бостън, даже и в Турция. В Турция пък специално има покрай морето изцяло пешеходна зона - огромна! И имат много паркове до морето - обществени! Само тука малоумниците искат всичко да с огради, частно и с коли! Няма други толкова тъпи хора по света! После се чудят що било зле при нас - те за това, щото 5 келеша се мислят за Бого избрани! Никъде няма паркове с коли! НИКЪДЕ!
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!
1
0
MrBean (преди 2 години)
Рейтинг: 134767 | Одобрение: -1928
От снощи за трети път пиша.Всички спорещи тук ще бъдем употребени за низши цели.Не напразно вече 4та различна статия за едно и също събитие.А който напише за крайбрежната или чудовиното около паметника на съветската армия бива изтриван...какво ли се мъти???
0
2
петково (преди 2 години)
Рейтинг: 9676 | Одобрение: -2659
Знаех си, че за всички беди в нашата държава са виновни комунистите. Моля преди да продължите безсмислените си спорове, да прочетете тази статийка пак от Петел: https://petel.bg/Makar-i-da-e-v-Morskata--Saltanat-vinagi-e-imala-zhiteli__56439
1
2
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
  Не само че не си прав, но си и глуповато упорит в твърденията си. Даваш за пример Сентрал Парк, а през него буквално преминават коли. Говориш за "много други случаи", но не посочваш нито един. Дават ти се примери, но ти си знаеш своето, което е ... сентрал парк. Това на какво започва да "заприличва Варна" си е изцяло твоя субективно глупава оценка. Имаш право на нея. Че често говоря глупости изобщо няма да отричам, но като ми го посочат и аргументират - си  го признавам, а ти се въртиш и се сучиш... Не искаш да признаеш, че в местност Салтанат има РЕДОВНИ имоти, притежавани от собствениците им от повече от век. Тях не можеш да ги лишиш от достъп до имота, щото на теб ти се иска така. Аз пръв ти посочих, че твърденията ти са като на 10 годишен, сега да ми го казваш на мен е липса на въображение. Измисли по-добър начин да се пробваш да ме жегнеш. И точно понеже хората тук които ти казват, че тъй като има законни имоти в м-т Салтанат няма как да забраниш колите им там, са прави, заради това и не може да се направи адекватна заповед с която да бъдат забранени. А ти продължавай да натякваш как ти се иска да бъде, сякаш на някой му дреме...
1
2
Мракобес (преди 2 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Е никой те ни говори за такива крайни варианти Звезди, сега не се хващайте като детската градина за всяка дума! Като се захласнеш с нещо и вземеш да се зевзечиш - не знам какво си мислиш ,че постигаш. Говорим за разумност. Бъртън - хич не ми пука дали според тебе съм се излагал или не. Аз знам ,че съм прав и във времето много хора са спорили като тебе - после почват да ми ползват думите. Факт е ,че по света хората си пазят парковете и градовете, а не ги правят на долнопробни дупки, както все повече заприличва Варна. Ти вземи мисли и разсъждавай повече, а не само да хвърляш в пространството обиди и смехории. Като не разбираш нещо, по -скоро проблема е в теб самия - ако надскочиш 10-годишните си възприятия може и да схванеш нещо.
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!
3
5
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
Ухилен Аха.... и долу не искате коли. Ако може даже и из града да няма. Ами паркирайте до Летището, Кичево и Крушките. А към града - се насочвайте пеша, в колона по двама, та да се разхождате. Чакам сега примери как и по алеите край морето на други места, не се движат моторни превозни средства. Ухилен Ти му подаваш пръст - то ръката иска да ти отхапе! Е, угодия няма как да има и за двете страни, другари и другарки, пичове и пички, дами и господа, джендъри и извънземни.... това трябва да ви е напълно ясно! :getlost: Колкото и лукоми да разпъваме по темата....
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!
2
1
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
виж, изложи се с примера, приеми го. Каза, цитирам те: Я се опитайте да влезете в Сентръл паркНе е моя вина, че не умееш да се изразяваш. Къде даваш пример изобщо със Сентрал Парк?!? Какво е общото? Думата "парк"? Там няма къщи и блокове. Местност Салтанат не е Морската. Без значение откога е така. Това е в момента. И докато има жилищни сгради, къщи и домове ситуацията няма да се промени. Ясно е, че част от тях са придобити по нечестен начин, строено е с измама и т.н., но голяма част си съществуват отпреди 40г. Аз имам двама познати(момче и момиче) които живееха там На единият баща му беше този който хвана лъва когато беше избягал от зоологическата. 
1
0
Мракобес (преди 2 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Напротив - и на Алея първа не искам да има коли : )))) - просто статията беше за друго. Пак да ти кажа - ограничи се до себе си - ако ти лаеш - лай си там. На Бъртън - е сега се видя кой мисли като 10 годишен - сега виж хубаво плана на Сентрал парк и да видим къде има смесване на пешеходен и автомобилен поток? Като имаш претенции ,че си на повече от 10 години - толкова ли не може да направиш разлика? Имал съм удоволствието да се разхождам там и определено не ти се мотаят коли в краката! Не се хващай като ученик за дреболиите. Едно е да има точно определен път за минаване по определени причини - обслужване и поддържане на парка и друго да се моташ по всички алеи - както е тука! И в добавка - говедата тука карат с висока скорост. Просто направиха грешка , че ги асфалтираха! То и това беше със задната мисъл да кажат - ето може да има коли. Достатъчно е в началото да има буферен паркинг - както беше - там където сега са ония шатри и тимаджиите го превзеха. Както и да е - мен никой не може да ме убеди ,че в парка трябва да има коли и ,че Салтант трябва да е с жилища! Това е нашествието на орките! Както и горе около паметника където превзеха от всички страни с огромни мравуняци! 
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!
5
2
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
Никой не е казал, че е нерешим проблем. Едно от нещата, е абсолютна забрана за стоителство за вбъдеще. И оттам насетне да се стигне до решение как да се процедира с вече живущите. Но директно да забраниш да се влиза - няма как да стане!
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!
0
0
Мракобес (преди 2 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Не мисля ,че са неуместни - не знам къде ще ми дадеш пример да се минава с кола през парка и да има жилища там - няма такова чудо по света! Говорим за градски парк. В момента може и да се наруши - това не значи ,че не могат да се приемат правила и да се реши въпроса - въпрос на воля е! Имай предвид ,че оня на зърнени храни и марешки са в големи нарушения - но просто не ги закачат, защото така е наредено - не ,че не могат да им намерят закон, които са пристъпили! В крайна сметка - много е просто да ревизираш какво е имало преди ремонта и какво след - и щом квадратурата е увеличена значи са в нарушение. Те са правили конструктивни изменения, а нямат право. Въпроса е - защо институциите не го виждат и си мълчат.  Иска е воля и да се предложи решение на въпроса , като след това се напишат и приемат правила. Това ,че преди е имало пишман управленци - не значи , че трябва да им търпим простотиите и щетите , които нанесоха.
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!
1
2
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
сентръл парк си го виждал на картинка, ясно. Има Гугъл, всеки олигофрен(дори и ти) може да види ясно, че булвално през средата му минава път с автомобили и не е един. Аз лично съм бил на паркинг вътре в централ парк с автомобили(в близост до на Т.Рузвелт сатуята). Това беше преди 15г, сега може да е само за служебни. Хайде следващият път като приказваш наизуст, поне си проверявай инормацията. Не само примерите ти, а и тезите които излагаш са като на ученичка. Пишеш "знаеш ли колко много", но като ти кажа да посочиш не можеш или даваш за пример Сентрал Парк, който си виждал на картинка...
2
3
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
Мракобес Не си прав, колега. А и даваш някакви примери, каквито на тебе са удобни. Дори неуместни. Аз също мога да ти дам примери, каквито обаче на мен са ми удобни.... с доста места по света. Където кола минава на метри от пешеходеца, при алеи или паркове. А аз доста съм обикалял по света. ПРИМЕР с друго място в конкретния случай - е абсолютно неуместен, независимо какъв е той. ДА.... категорично НЕ ТРЯБВА и не е правилно там да има движение, НО Е КЪСНО за това нещо. Този проблем започна преди 25 години някъде, с едни изменения. И сега ако искаш да го прекратиш, ще се наложи да нарушиш два вагона закони и правата на хиляди граждани. Е, няма как да стане. Единственото което би помогнало вече, е да спре да се строи!
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!
1
1
Мракобес (преди 2 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Ти имаш претенции - ти дай пример и да не е като за 10-годишни ,че да видим разликата! Я се опитайте да влезете в Сентръл парк с кола или да строите да видим как ще ви се получи? По другия въпрос - на тия дето имали актове с не знам какви си фермани и марки - значи тая земя е била държавна и когато някой е имал заслуги към държавата са му давали земя за награда! Жалко ,че се наследява, защото явно наследниците грам не заслужават! Та така - едно време земя е получавал ,които е имал принос за Държавата!
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!
1
1
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
баш Бъртън съм, ако имаш проблем с разбиране на написаното. Дай ми един пример от многото!  
1
3
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
:wassat: Не знам как и с колко ПО-ГОЛЕМИ и ПО-ЧЕРВЕНИ букви да посоча на тъпанара ЗАКОНИТЕ и НОРМАТИВНИТЕ УРЕДБИ. Ако някой знае как, моля, нека МУ ги посочи.... Ухилен та да не задава за пети път един и същ малоумен въпрос. П.П. И някой да обясни на тъпанара, че с лични нападки, няма как да МУ влезе мозък в главата, или да стане по-умен. :getlost: Освен това няма и как да засегне някого с тях, само ще затвърди още повече тъпотията си.  
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!
1
0
Мракобес (преди 2 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Абе Бъртън ли си -къв си  -знаеш ли на колко  много места не е осигурен достъп с кола? Примера ми е точно такъв какъвто трябва да е - ако за тебе е като на 10 годишен - проблема си е твои - я кажи как се дава пример като за 100 годишен?
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!
2
4
Снайпер (преди 2 години)
Рейтинг: 13131 | Одобрение: 2441
Колко заблудено това звезди. Трябва му телк и социален асистент да му помага в живота
"Как с една фраза да опишеш цялата руска история? Страната на задушените възможности. Владетелите се променят. Архипелага остава" Солженицин
3
4
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
Ухилен Аз казвам, уточнявам, посочвам факта: "Същото НЕВЕЖО същество НЕ ЗНАЕ що е то устройство на територията/градоустройство, ОУП, ПУП, ПКТС, ПУГМ и т.н."  Ухилен  А ТО си знае неговото, ръси тъпотията си и повтаря като папагал "дайте закон бе, дайте закон"!  Ухилен  Ебах тоя слабоумен подчовек! 
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!
2
3
Снайпер (преди 2 години)
Рейтинг: 13131 | Одобрение: 2441
Звезди единица мярка за неудачник и пропадняк. Някой ти е паркирал една пряка отзад с право на достъп за целия град. 
"Как с една фраза да опишеш цялата руска история? Страната на задушените възможности. Владетелите се променят. Архипелага остава" Солженицин
3
1
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
а защо реши, че законът прави разлика между достъп до имот и достъп до имот с кола? Казах ти, провери какво означава УПИ.
2
2
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
Ухилен Той си е перманентно тъп. Няма да се ограмоти. Виж МУ слабоумните примери за "пред входа". :getlost: Ама иначе мълчи като насран за факта, че на Княз Борис през 50 метра има перпендикулярни преки, по които някои си стигат буквално пред входа. През 50 метра са, на повечето места! Ухилен Тъпанарът се прибира с делтапланер вкъщи....
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!
3
5
Снайпер (преди 2 години)
Рейтинг: 13131 | Одобрение: 2441
Дайте закон, а за недагъвото мекотело Звезди, ако му проследите коментарите ще видите, че всичко което е казало нещото не се е сбъднало и е невярно, а че е злобно и комплексирано знаят всички. Дайте закон, който да ти гарантира право на достъп с кола до имота ти. Проблемът с колите съществува в Морската. Забран сняма на статут и пешеходни алеи. Толкова. Стига да има желание властта ще стане
"Как с една фраза да опишеш цялата руска история? Страната на задушените възможности. Владетелите се променят. Архипелага остава" Солженицин
2
1
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
снайпер, ограомти се какво означава УПИ
2
2
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
Ухилен Мда-а-а... невежото същество джендърсвъздушнапушка се изказа БРУТАЛНО неподготвено. Същото невежо същество не знае що е то устройство на територията/градоустройство, ОУП, ПУП, ПКТС, ПУГМ и т.н. Ухилен По логиката на невежото същество трябва да има само главни пътища и..... 'оди пеш бе, 'оди пеш! Нинджа Паркирай в полето и се прибирай пеш! 
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!
2
2
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
снайпер, защо пред входа си, ве, глупак? 
2
1
Снайпер (преди 2 години)
Рейтинг: 13131 | Одобрение: 2441
Дайте някъде закон, по който да има гаранция, че имаш достъп с кола до имота ти. Хайде дайте член от закона, че с автомобил трябва да се изтапаниш пред входа си. Ако има такъв закон по Княз Борис всички ще паркират на паветата. 
"Как с една фраза да опишеш цялата руска история? Страната на задушените възможности. Владетелите се променят. Архипелага остава" Солженицин
0
2
Burton (преди 2 години)
Рейтинг: 16312 | Одобрение: 3012
мракобес, говориш разпалено за неща дето не са ти ясни. Примера ти как в "америка имало" са на ниво 10годишен. Докато има частни имоти, немалка част от които съвсем законни и редовни, няма как да ограничиш достъпа до коли за тях. Единствения вариант е общината да изкупи тези имоти, което няма как да стане, тъй като цената е непосилна. 
2
2
Снайпер (преди 2 години)
Рейтинг: 13131 | Одобрение: 2441
Стига манипулирахте. Никой закон не ти гарантира право на достъп до имота ти с Кола. Достъп с крака да. Да я направят синя зона и плажната алея и толкова. И пеша в парка. Баси селяндурите
"Как с една фраза да опишеш цялата руска история? Страната на задушените възможности. Владетелите се променят. Архипелага остава" Солженицин
4
2
Мракобес (преди 2 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Да - спорно е, защото не са читави законите и те съзнателно не са читави ,че да могат да се възползват. Не е жилищен район - земята е паркова. Те за това нямат право да строят нови, но те под предтекст ,че ремонтират вдигат 5 етажа - и видите ли не било не законно и няма кой да ги спре! Да направят проверка дали са им основни жилища? Абе има как да ги оправят. Не  знам кой имаш предвид - аз реститути не защитавам, нито съм против тях. Искам да са честни и коректни нещата. Освен това има много реститути, които са били обезщетени, а пак си взеха имотите - без да върант обезщетението - тук също има много виновни политици-измекяри. Изобщо работата е дебела и мнооого миризлива! По закон осевн пътища трябва да се осигурят и зелени площи! Ако сега ги съдим  ,че сме ощетени за сметка на лични интереси? Какво ще стане? И сме в правото си, но на продажните , подкупни съдии ще им наредят как да отсъдят "правилно"! Отдавна в България правото няма нищо общо с право и права! А само изкривени интереси!
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!
4
2
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
:getlost: Спорно е, колега, спорно е. Там хората имат законни имоти - жилищни райони. А държавата, в лицето на общината, е длъжна да осигури път и достъп до имотите им.  П.П. А част от вас не могат да стигнат до консенсус със себе си: хем браните реститути и др. подобни, хем сте срещу тях и правата им. Ами не може така, да си въртите задниците. Или вземаш страна, или мълчиш. 
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!
4
2
Мракобес (преди 2 години)
Рейтинг: 48588 | Одобрение: -947
Не е спорно въобще! - в Морската колите не трябва да ги има! Морската трябва да обхваща и т.нар. местност Салтанат колкото и да не им харесва на някой! В Америка има огромни паркове хиляди декари, където спираш на паркинг и с кола вътре не се влиза. Същото е в Германия и всяка уважаща себе си държава. Само тука вечно има малоумници, дето свободата я разбират ,че за тях правилата не важат, че  за тия с пари правилата не важат и само другите трябва да ги спазват! Ма защо не отидат в Германия така с колите в парка? или във Франция или в Англия? Как може там хората да си уредят законите и да ги спазват - само тука не можели политиците!? Не могат защото им плащат да не мога. Няма воля да се реши проблема.
МУТРИ ВЪН! Девиз на ГЕРБ: Крадене! Крадене! Крадене! Това са троловете в политиката!
1
2
MrBean (преди 2 години)
Рейтинг: 134767 | Одобрение: -1928
Вече втори ден се налага да обясняваме до къде е любимата на всички Морска градина. Да попитам Милена Пехливанова,от къде е рода и,къде е родена???  И защо така услужливо не протестират на АлеяПърва? Не е ли организирано в полза на Потник?
3
2
Звезди (преди 2 години)
Рейтинг: 25785 | Одобрение: 4105
Спорно е. И е правилно, и не е правилно, да се влиза с автомобил в Морската. 
Няма такова нещо като малко свобода. Или си напълно свободен, или не си свободен!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама